Like please ^_^

ni semue salah aku !!!

hidop aku?? penoh dengan dugaan..takde sape pon yg kesah pasal hidop aku walaupon family aku ...dorang bwat aku macam x wujud dalam dunie dorang..hanya sorang j yang setie mendengar kesah aku zuhairah kahlisha ...she is my best friend(maybe) tapi sejak kebelakangan ni die macam nak lari dari aku tapi kenape?? kenape hidop aku boleh jadi macam ni...family aku dah kucar-kacer ni semue disebabkan aku...kalau aku tak bertindak melulu hari tu semue ni x akan terjadi..ni semue salah aku !!! disebabkan aku abang,akak ipar benci kat ayah aku..macam mane aku nak bwat?? macam mane aku nak bwat family aku besatu balek???aku dah bwat dose paling besa !!! aku hacokan family aku sendiri !! kenape aku jadi BODOH sangat ???harap korang faham perasaan aku...jangan tanye pasal family sebab aku akan jawab "aku x de kluarge"